موبایل و تبلت

انتشار رندرهای اولیه از گوشی هواوی میت 30 پرو با نمایشگر 90 هرتزی

ماه گذشته گزارشی در مورد مشخصه‌های هواوی میت ۳۰ پرو منتشر شد که طبق آن، این گوشی از نمایشگر ۶.۷۱ اینچی AMOLED بهره می‌برد و طبق اطلاعاتی که از چین فاش شده، ظاهرا نمایشگر این گوشی مبتنی بر رفرش ریت 90 هرتزی، مانند وان‌پلاس ۷ پرو، است.

به تازگی رندرهای این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده که خبر از نمایشگر خمیده آن می دهد. این صفحه نمایش در سمت چپ بخش بالایی خود دارای حفره بوده که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. در بخش پشتی شاهد حضور یک المان مستطیلی شکلی هستیم. این بخش دارای 4 سنسور دوربین به همراه فلاش LED است. نحوه چیدمان این سنسورها به صورت V است. گفته می شود این دوربین ها دارای قابلیت زوم اپتیکال 5X و زوم دیجیتال 50 برابری است.

طبق این تصاویر، گوشی مذکور حداقل در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی روانه‌ بازار می‌شود. البته باید خاطرنشان کنیم که هنوز نمی‌توان صحت کامل این تصاویر را تایید کرد و به همین خاطر این موضوع را مدنظر داشته باشید. شایعات به استفاده از تراشه کایرین 985 در این گوشی اشاره می کنند. این تراشه به مودم 5G بالونگ 5000 مجهز می شود.

دیگر اطلاعاتی که از گوشی جدید هواوی در دست داریم شامل اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، باتری 4200 میلی‌آمپری و پشتیبانی از فست شارژ 55 واتی را می‌توان نام برد.هواوی قرار است مهر ماه امسال از میت 30 پرو رونمایی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا