سخت افزار

نتایج بنچمارک تراشه کایرین 810 در انتوتو منتشر شد

هواوی به تازگی گوشی های سری نوا 5 را رونمایی کرده است. یکی از این محصولات به تراشه کایرین 810 مجهز شده است. این پردازنده که نسخه بروز شده پردازنده کایرین 710 محسوب می شود، به تازگی در بنچمارک AnTuTu مشاهده شده است.

با مقایسه‌ تراشه‌ کایرین ۸۱۰ و اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام، به‌نظر می‌رسد که تراشه‌ جدید کرین، در حال حاضر یکی از قدرتمند‌ترین تراشه‌های میان‌رده‌ هواوی و رقیب خوبی برای تراشه‌های کوالکام است. هواوی نوا 5 امتیاز کلی 237 هزار را در مجموع به دست آورد که 13 درصد بالاتر از نتیجه میانگین تست‌های اسنپدراگون 730 (210 هزار) در دیتابیس آنتوتو بوده است.

کایرین ۸۱۰ هواوی در مقایسه با کایرین ۷۱۰ نیز، امتیاز بالایی کسب کرده و با مقایسه‌ امتیازها، افزایش ۷۰ درصدی امتیاز کلی کایرین ۸۱۰ نسبت به کایرین ۷۱۰ مشهود است. افزایش اصلی عملکرد این تراشه مربوط به پردازنده گرافیکی آن است. این پردازنده گرافیکی نسبت به کایرین 710 بهبود عملکرد سه برابری داشته و در مقایسه با پردازنده گرافیکی مورد استفاده در اسنپدراگون 730 نیز بهبود 25 درصدی را تجربه کرده است.

تراشه جدید کایرین 810 از دو هسته قدرتمند کورتکس A76 استفاده می‌کند که می‌توانند به فرکانس ماکزیمم 2.27 گیگاهرتز دست پیدا کنند. در کنار این دو هسته، 6 هسته کورتکس A55 با فرکانس 1.88 گیگاهرتز قرار گرفته و پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MP6 نیز این مجموعه را همراهی می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا