شرکت HTC چشم انداز بعدی هدست های واقعیت مجازی Vivo را برای علاقمندان به نمایش گذاشت. این هدست پیشرفته دارای شش دوربین و هدفون هایی با توانایی جداشدن است.

این شرکت برای نخستین بار در CES امسال، اشاره کرد که با Vive Cosmos، کاربران تجربه گرافیکی و صوتی بی‌نظیری را تجربه خواهند کرد. هدست جدید از نمایشگر با عنوان Pixel-packed استفاده می کند که قادر است اطلاعات و محتوا بر روی نمایشگر را با کیفیت بسیار بالایی پیش روی چشمان کاربر، به نمایش درآورد. همچنین در این هدست، از سیستم ردیابی جدیدی نیز استفاده شده است.

این شرکت همچنین اشاره کرده که سیستم ردیابی جدید هدست Vivo Cosmos از دقت بالایی بهره می برد. در کنار قابلیت کنترل‌های حرکتی و هدست مجهز به سش درجه آزادی (6oF)  قادر است تجربه عمقی از سفر به دنیای واقعیت مجازی را به ارمغان آورد. در ساخت بدنه این هدست از مواد اولیه نرم، سبک و با قابلیت عبور دادن هوا استفاده شده که مشکلی برای استفاده طولانی‌مدت برای کاربر بوجود نخواهد آمد.

اچ‌تی‌سی  همچنین در کنار این هدست، از کنترلرهای جدیدی نیز رونمایی کرد البته افشای جزییات مربوط به آن و دیگر مشخصات هدست واقعیت مجازی Vive Cosmoos به هفته آینده موکول شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *