گجت و پوشیدنی

انتشار آپدیت برای گلکسی بادز با بهبود کیفیت پخش موزیک

سامسونگ به تازگی بروزرسانی جدیدی برای گلکسی بادز منتشر کرده که بهبودهایی در کیفیت تماس های ویدیویی و پخش موزیک به ارمغان آورده است.

گلکسی بادز به عنوان قسمتی از پکیچ رایگان در اختیار خریداران گوشی گلکسی اس 10 قرار می گیرد ولی چند وقتی است که موجودی این محصول به اتمام رسیده است. اکنون در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت مبلغ کامل، یک جفت گلکسی بادز خریداری کنید. قیمت گلکسی بادز سامسونگ در آمریکا ۱۳۰ دلار است؛ اما مشتریان بریتانیایی باید ۱۴۰ پوند برای خرید آن بپردازند.

این شرکت تاکنون چند بروزرسانی مختلف برای گلکسی بادز منتشر کرده که به رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران پرداخته است. اکنون بروزرسانی جدیدی برای این محصول عرضه شده که نشان می دهد مشکلات مربوط به کیفیت پخش موسیقی و تماس تلفنی نیز رفع و بهبود یافته است. علاوه بر این مشکل نمایش خطا هنگام روشن شدن حالت Ambient Sound نیز حل شده است. درنهایت، نشانگر میزان باتری باقی‌مانده، طوری اصلاح شده که کمترین میزان باتری باقی‌مانده بین دو ایرباد را نشان دهد.

کاربران گلکسی بادز می‌توانند به‌روزرسانی جدید را ازطریق برنامه‌ Galaxy Wearable دانلود و نصب کنند؛ برای این منظور باید به قسمت تنظیمات یا Settings مراجعه کرده و در بخش About Earbuds گزینه‌ Update earbuds را انتخاب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا