به تازگی تصویری رندرشده از ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپورت واچ به بیرون درز کرده است.

بر اساس نام‌گذاری و مشخصا احتمالی، کاملا واضح است که سامسونگ قصد دارد این محصول را با هدف ارائه به مخاطبان جدیدی رونمایی کند. تصویر واضحی از ساعت گلکسی اسپورت سامسونگ به تازگی توسط وب‌سایت 91mobiles بر روی اینترنت قرار گرفته است و به لطف این عکس حالا می‌توانید جزئیاتی از مشخصات و سبک طراحی آن را نیز مشاهده کنید.

همانطور که لبه‌های نمایشگر را می‌بینید دیگر خبری از آن طراحی شیاردار نیست و یک حالت خمیده‌ی کاملا یک‌دست را مشاهده خواهیم کرد. همچنین دو دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست نمایشگر دیده می‌شود و البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ سیستم ناوبری چرخان در مدل‌های قبلی را از روی این ساعت ‌هوشمند حذف خواهد کرد و یا همان روش به شکل جدیدی بر روی این اسمارت واچ نیز ارائه می‌شود.

بر اساس اطلاعات ثبت شده برای این محصول با شماره مدل SM-R500 در کمیسیون ارتباطات فدرال، این ساعت هوشمند از حافظه رم 4 گیگابایت بهره می‌برد و سیستم عامل Tizen سامسونگ استفاده می‌کند. همچنین این ساعت از چند قابلیت ویژه جدید بهره می‌برد که شرایط سلامتی ورزشکاران را تحت نظر قرار می‌دهد. استفاده از شبکه LTE در ساعت‌های هوشمند سامسونگ کمی رویایی به نظر می‌رسد، اما انتظار می‌رود که سامسونگ نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را به این شبکه موبایلی پر سرعت مجهز کند. تا این لحظه سامسونگ اطلاعاتی در مورد ساعت‌های هوشمند سری گلکسی منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که این گجت‌های پوشیدنی در کنار پرچمداران گلکسی اس 10 در کنگره جهانی موبایل معرفی شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *