حدود 2 ماه قبل شیائومی یکباره خبر از تغییر برنامه‌های خود داد و دو گوشی Redmi 6 و Redmi 6A از لیست انتظار دریافت آپدیت اندروید 9 یا همان Pie حذف شدند. در یک خبر خوب این سازنده چینی مجدداً گوشی‌های Redmi 6 و Redmi 6A را در لیست دریافت اندروید 9 قرار داده است.

ابتدا اعلام شد شیائومی اندروید ۹ پای را دردسترس کاربران دو دستگاه قرار خواهد داد؛ اما درنهایت، چینی‌ها برنامه‌شان برای به‌روزرسانی دو گوشی یادشده را کنار گذاشتند. آخرین اخبار حاکی از آن است که شیائومی در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و به‌روزرسانی نسخه‌ی اندروید ۹ پای را دردسترس کاربران گوشی‌های هوشمند ردمی 6A قرار خواهد داد.

علاقه‌مندان تا روز 7 ژوئیه (16 تیر) برای شرکت در این برنامه زمان دارند و پذیرفته شدگان در روز 10 ژوئیه (19 تیر) یک پیغام از طرف شیائومی دریافت می‌کنند. جالب اینکه شیائومی به دنبال داوطلب برای تست آپدیت اندروید 9 بر روی Mi 6 نیز هست که اولین بتای خود را در ماه آوریل 2019 دریافت کرده بود. هرچند این یک خبر بسیار خوب برای دارندگان ارزان‌ترین گوشی‌های Redmi است، اما نباید به این زودی‌ها انتظار دریافت نسخه نهایی اندروید 9 را داشته باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *