سامسونگ موقعیت های خوبی در بازار با سری گوشی گلکسی A و M پیدا کرده است. اکنون این شرکت، از گوشی جدید سری M تحت عنوان گلکسی M40 رونمایی کرد. از مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر Infinity-O و دوربین سه گانه اشاره کرد.

محصول جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی Infinity-O با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل است. همچنین روی نمایشگر دارای یک حفره در بخش بالای سمت چپ بوده که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. گلکسی M40 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 675 با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. البته امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت از طریق کارت میکرو اس دی فراهم شده است.

در پنل پشتی گوشی، شاهد قرارگیری دوربین سه گانه هستیم که شامل حسگر اصلی 32 مگاپیکسلی، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می شود. دوربین اصلی گوشی توانایی فیلمبرداری با وضوح 4K و اسلوموشن با نرخ 240 فریم بر ثانیه را داراست. سنسور اثر انگشت در پنل پشتی قرار دارد.

برای تامین انرژی اجزای سخت افزاری، سامسونگ از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ 15 واتی USB-C پشتیبانی می کند، از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI، پشتیبانی از دالبی اتم، NFC و بلوتوث 5.0 اشاره کرد. گفتنی است که این گوشی قرار است با برچسب قیمتی 288 دلار در رنگ های آبی نیمه شب و آبی دریایی در اختیار کاربران قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *