موبایل و تبلت

گلکسی نوت 10 به سنسور TOF مجهز خواهد بود

براساس گزارش رسانه کره ای، نشان می دهد که گلکسی نوت 10 احتمالا به سنسور TOF مجهز خواهد بود. این سنسور در گلکسی S10 5G و گلکسی A80 مورد استفاده قرار گرفته است. این سنسور برای تصاویر بوکه، شناسایی چهره و واقعیت افزوده کاربرد دارد.

شرکت کره‌ای KOLEN که عمدتا در زمینه‌ ساخت لنز فعالیت می‌کند، قرار است 21.6 میلیون دلار برای ساخت کارخانه‌های جدید در ویتنام سرمایه‌گذاری کند تا ظرفیت تولید لنز خود را از 13 میلیون عدد به 25 میلیون برسد. از آنجایی که سامسونگ بیش از نیمی از گوشی‌های خود را ویتنام تولید می‌کند، این شرکت هم تصمیم گرفته در این کشور کارخانه جدید خود را تاسیس کند.

بر اساس رندرهای گذشته، گلکسی نوت 10 به دوربین اصلی سه گانه و گلکسی نوت 10 پلاس به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود، بنابراین باید منتظر حضور سنسور ToF در مدل پلاس پرچمدار آینده سامسونگ باشیم. همچنین بر اساس برخی از شایعات، احتمال تعبیه دو سنسور ToF در مدل پلاس وجود دارد که این یعنی در پنل پشتی و جلویی شاهد چنین سنسوری خواهیم بود.

البته از آنجایی که دوربین سلفی در حفره نمایشگر کوچکی قرار دارد، فعلا نمی‌توان با قاطعیت در مورد وجود سنسور ToF در کنار دوربین سلفی اظهارنظر نکرد. سامسونگ از پرچمداران جدید خود از سری گلکسی نوت 10 در تاریخ 7 آگوست رونمایی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا