سامسونگ از تبلت میان رده جدید خود با نام گلکسی تب A 8.0 2019 رونمایی کرد. تبلت جدید سامسونگ، به پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 429 به همراه 2 گیگابایت مجهز است.

همچنین میزان حافظه داخلی تبلت 32 گیگابایت بوده ولی از کارت حافظه میکرو اسدی پشتیبانی کرده و می توان تا 512 گیگابایت ارتقا داد. مدل 2019 گلکسی تب A 8.0 از صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و نسبت ابعاد 16 به 10 استفاده می کند. در پشت گوشی دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته، ضمن اینکه در جلوی آن شامل دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل اندروید پای و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پورت microUSB اشاره کرد. سامسونگ برای خریداران این تبلت، دو ماه اشتراک رایگان یوتیوب پریمیوم و سه ماه اشتراک رایگان سرویس اسپاتیفای هدیه می دهد.

تبلت سامسونگ دارای حالت Kids Home است و به‌همین دلیل والدین به‌راحتی می‌توانند این دستگاه را بدون نگرانی در دسترس فرزندان خود قرار دهند. گفتنی است که ای تبلت قرار است در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه شود. هنوز از قیمت و زمان عرضه این تبلت جدید اطلاعاتی در دست نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *