موبایل و تبلت

گوگل پیکسل 4، به دوربین تله فوتو 16 مگاپیکسلی مجهز می شود

بعد از اقدام عجیب گوگل در انتشار طرح اولیه ظاهری گوشی نسل بعدی پیکسل 4 در وبلاگ رسمی خود، حالا اطلاعاتی منتشر شده که می‌تواند ماهیت سنسور دوم موجود در آن تصویر را به ما نشان دهد.

در حال حاضر برخی گوشی های هوشمند موجود در بازار از دوربین اصلی سه گانه بهره می برند. در همین راستا شاهد استفاده از سنسور اصلی به همراه سنسور اولترا واید و تله فوتو در آن ها هستیم. گوگل در پرچمدار آینده خود از دو سنسور استفاده کرده و با توجه به این موضوع، سنسور دوم به صورت تله فوتو و یا اولترا واید خواهد بود.

بر اساس کد اپلیکیشن دوربین گوشی پیکسل 4، این اسمارت فون به سنسور تله فوتو 16 مگاپیکسلی مجهز می شود که شاید برای برخی کاربران خوشایند نباشد. در حال حاضر توسعه دهندگان اپلیکیشن دوربین گوگل در حال کار روی این برنامه برای پشتیبانی آن از گوشی پیکسل 4 هستند.

قطعه کدهای داخلی اپلیکیشن دوربین گوگل نشان می‌دهد که توسعه دهندگان این شرکت از هم اکنون کار روی پشتیبانی از دوربین‌های نسل آینده‌ی گوشی پیکسل را آغاز کرده‌اند. یک سنسور مادون قرمز نیز می‌تواند در جلوی قاب نسل آینده‌ی پیکسل قرار داشته باشد. این سنسور مربوط به سیستم تشخیص چهره‌ای است که در آخرین نسخه‌ی آزمایشی اندروید Q دیده شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا