گوشی اوپو Reno محصولی جدیدی از شرکت اوپو بوده که دارای دوربین کشویی با طراحی جدید است، بطوریکه مکانیزم بالاجهنده اوپو رنو برخلاف آنچه که پیش‌تر دیده بودیم از یک سمت گوشی به صورت مورب بالا می‌آید و قاب مانند یک مثلث در بالای گوشی قرار می‌گیرد.

در همین راستا زک نلسون با کانال یوتیوب JerryRigEverything، اکنون به سراغ گوشی Oppo Reno رفته و به بررسی میزان مقاومت این دستگاه پرداخته است. مانند همیشه نلسون با آزمون خراشیدگی نمایشگر شروع کرد و تجهیزاتی با میزان سختی متفاوت برای آن به کار می‌رود، که خراشیدگی هر کدام از آنها بر روی نمایشگر، نشان‌دهنده‌ی جنس محافظ نمایشگر به کار رفته می‌باشد.

تست خراشیدگی برای قاب پشتی گوشی نیز ادامه پیدا می‌کند. قاب فلزی گوشی و دوربین‌های عقب، دوربین سلفی پاپ آپ که زک آن را “اسلایس پیتزا” خطاب می‌کند و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم از اجسام تیز او در امان نخواهند نمی‌مانند. البته در این میزان مقاومت دوربین سلفی از خود در برابر سقوط نیز مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

پس از آن نوبت به تست آتش می‌رسد هنگامی که صفحه نمایش گوشی اوپو رنو در برابر شعله آتش قرار می‌گیرد و میزان مقاومت آن سنجیده می‌شود. در آخرین مرحله از آزمون زک به سراغ آزمون خمیدگی و اعمال فشار به دو سمت گوشی برای خم کرد آن می‌رود. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *