موبایل و تبلت

گلکسی اس 9، با بهبود AR Emoji و ویژگی Message Continuity بروزرسانی شد

سامسونگ به تازگی بسته بروزرسانی جدیدی را برای گوشی های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر کرده که قابلیت های جدیدی به سیستم افزوده است. این بروزرسانی که با شناسه نرم افزاری G96FXXU6CSG8 و حجم 533 مگابایت در آلمان منتشر شده، شامل اضافه شدن ایموجی‌های AR جدید، قابلیت Call and Message Continuity، بسته امنیتی ماه جولای و بهبودهایی در بخش‌های مختلف محتویات این به‌روزرسانی را تشکیل می‌دهند.

در نسخه جدید رابط کاربری AR Emoji بهبود یافته و اکنون به دو حالت کودکان و بزرگسالان جدا شده است. در بخش دوربین، بهبودی نیز در حالت شب ارایه شده است. برخی از کاربران در خصوص عدم پایداری این حالت در گوشی های خود، گزارش‌هایی را به شرکت ارایه کرده بودند. سامسونگ قابلیت Call and Message Continuity را برای پرچم‌داران سابق خود نیز عرضه کرده است.

به موجب این قابلیت در برخی از تبلت‌های سامسونگ به مانند گلکسی تب S5e و تب S4 که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، کاربر می‌تواند با یک حساب کاربری مشترک، تماس‌ها و پیامک‌های خود را دریافت کند. به روزرسانی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به تازگی منتشر شده است و شاید چند هفته‌ای طول بکشد تا پیام آپدیت بر روی گوشی شما ظاهر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا