موبایل و تبلت

ردمی اولین نمونه عکس ثبت شده با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی را منتشر کرد

دیروز شرکت ردمی که به عنوان زیر مجموعه شیائومی شناخته می‌شود، اعلام کرد که قصد دارد از یک محصول جدید رونمایی کند و در همین راستا امروز این شرکت تصاویر ثبت شده توسط گوشی هوشمند مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی خود را منتشر کرد. ردمی قصد دارد تا با سبقت گرفت از سامسونگ و Realme اولین گوشی هوشمند با دوربین 64 مگاپیکسلی را به بازار عرضه کند.

در بخش فوقانی این پوستر، آمده که این تصویر از ۶۴ میلیون پیکسل بهره می‌برد. با وجود اینکه گوشی‌های هوشمند از سال‌ها پیش می‌توانستند عکس‌های ۶۴ مگاپیکسلی خلق کنند، این نخستین باری است که یک سنسور موبایل می‌تواند عکسی با چنین جزییات شگفت‌انگیزی را به وجود بیاورد.

سنسور موجود در این گوشی جدید برند ردمی با فناوری ترکیب پیکسل‌ها، در محیط‌های کم‌نور برای افزایش کیفیت عکس می‌تواند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی برای کاربران ثبت کند. مانند سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی هم در شرایطی که اوضاع نور محیط مساعد باشد، می‌تواند از تمام پیکسل‌ها استفاده کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص گوشی هوشمند جدید ردمی منتشر نشده است، اما به احتمال بسیار زیاد این گوشی برای دوربین خود از سنسور 64 مگاپیکسلی ISOCELL Bright GW1 سامسونگ استفاده می‌کند. در نهایت ردمی راه بسیار سختی را برای رقابت با سامسونگ و Realme در پیش دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا