موبایل و تبلت

ایسوس از گوشی ROG Phone II با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی کرد

ایسوس به طور رسمی از گوشی مخصوص بازی ROG Phone II با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و نمایشگر 120 هرتزی پرده برداشت. این گوشی برای هر دو کاربران علاقمند به بازی های سنگین و قدرتمند اندروید طراحی شده است. به این ترتیب می توانید بین رابط کاربری خام (قرض گرفته از زنفون 6) و مخصوص بازی ROG UI سوئیچ کنید.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی امولد با نرخ رفرش 120 هرتز و پاسخ دهی 1 میلی ثانیه است. همچنین از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 بخوردار بوده و از استاندارد 10 بیتی HDR پشتیبانی می کند. نمایشگر ROG Phone II می‌تواند 108.6 درصد از محدوده رنگی DCI-P3 را به طور کامل پوشش دهد و نسبت کنتراست آن 1000:1 است. به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری ROG UI مبتنی بر اندروید پای روی گوشی اجرا می شود.

این گوشی به پردازنده قدرتمند و جدید کوالکام اسنپدراگون 855 به همراه گرافیک Adreno 640 با عملکرد بالای 15 درصد مجهز شده است. این همچنین دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. برای تامین انرژی گوشی از باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی HyperCharge استفاده شده است. در پشت گوشی شاهد بکارگیری از دوربین دو گانه هستیم که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی Quad Bayer و سنسور اولتراواید 13 مگاپیکسلی با زاویه دید 125 درجه است. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی بوده که در حالت landscape بهینه سازی شده است.

The Armoury Crate نام لانچر بازی ایسوس است (این نام برای صاحبان سخت افزارهای ROG آشنا است). این لانچر به شما اجازه می‌دهد تنظیمات مختلفی را برای هر بازی اعمال کنید. به طور مثال برای یک بازی حالت 120 هرتزی را فعال کنید و برای یک بازی دیگر حالت 90 هرتزی را فعال کنید. همچنین تغییراتی در نوتیفیکیشن‌ها، تماس‌های ورودی و قفل کردن روی یک روشنایی خاص اعمال کنید. در جلوی قاب این گوشی اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از DTS:X قرار دارند، بنابراین می‌توانند سیستم صوتی چند کاناله را شبیه‌سازی کنند. همچنین خروجی‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل پیش دارند که می‌توانند 2.5 برابر صدای بیشتری را پخش کنند.

The AirTriggers نیز حالا جدید شده و بهبود پیدا کرده است. شما می‌توانید حالا انگشت خودتان را روی این دکمه‌ها قرار دهید و آن‌ها را به پایین بفشارید. آن‌ها ژست حرکتی را تشخیص می‌دهند. علاوه بر این، دو موتور ویبره در سمت چپ و راست گوشی قرار گرفته شده تا کاربران بتوانند برای بازی های نظیر آسفالت 9 برای بازخورد بازی استفاده کنند. چهار میکروفون روی این محصول وجود دارد، به طوری که مهم نیست چگونه گوشی را نگه دارید، صدای شما را به صورت واضح ضبط می کند.

برای جلوگیری از افزایش شدید دما، ایسوس منافذی را روی بدنه قرار داده است که می‌تواند گرما را از اتاق بخار به دریچه‌ی خارجی هدایت کند. نسل دوم سیستم خنک کننده‌ی AeroActive Cooler II نیز در اینجا حاضر است. این سیستم با تولید صدای 24 دسیبلی، چهار برابر ساکت‌تر از نسل پیش خود است و قسمت بیرونی گوشی را نیز خنک‌تر نگه می‌دارد. این خنک کننده به عنوان یک پایه‌ی نگهدارنده نیز می‌تواند استفاده شود، پس گوشی را روی میز قرار دهید و با یک دسته‌ی بیسیم از اجرای بازی لذت ببرید.

دسته بازی ROG Kunai Gamepad را باید بهترین وسیله‌ی جانبی برای ایسوس روگ فون 2 بدانیم. برای ساخت آن کمی از کنسول نینتندو سوئیچ الهام گرفته شده است و حالت‌های بازی شبیه به آن را ارائه می‌کند. اول از همه شما باید دو قسمت را به چپ و راست گوشی وصل کنید تا بتوانید تجربه‌ اجرای دو دستی بازی‌ها را داشته باشید. یا آنکه می‌توانید دو قسمت را به هم متصل کرده و به صورت بیسیم آن را به گوشی وصل کنید. در این پیکربندی یک داک نمایشگر بیسیم نیز به دسته اضافه می‌شود. شما می‌توانید با یک داک گوشی‌تان را به یک تلویزیون نیز وصل کنید و با دسته بازی را اجرا کنید.

این گوشی همچنین با یک داک به نام TwinView Dock II نیز همراه است. یک نمایشگر ثانویه‌ی 120 هرتزی با تاخیر 1 میلی‌ثانیه‌ای، یک فن خنک کننده و یک باتری 5.000 میلی‌آمپر ساعتی با این داک ارائه می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا