فوجی فیلم از نخستین دوربین نظارتی خود با نام SX800 رونمایی کرد. این شرکت با معرفی این محصول وارد عرصه تولید دوربین نظارتی شده است.

این دوربین از قابلیت زوم اپتیکال 40 برابری بهره می‌برد و و با آن می‌توان از فاصله یک کیلومتری، عددهای روی شماره پلاک یک خودرو را خواند. فوجی‌فیلم اعلام کرده که این محصول می‌تواند برای امور امنیتی و یا مشاغلی که به چنین امکانی نیاز دارند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

محصول جدید این شرکت، دارای یک لنز 35 میلی متری با فاصله کانونی 25 تا 800 میلی متری داشته و قابلیت زوم دیجیتال 25 برابری دارد. به گفته شرکت، ترکیب این دو قابلیت، فاصله کانونی معادل 1000 میلیمتر را به ارمغان خواهد آورد و این یعنی امکان خواندن شماره پلاک خودرو از فاصله یک کیلومتری را خواهد داشت.

در این دوربین، تکنولوژی‌های جدیدی به کار رفته به طوری که قابلیت فوکوس خودکار این دوربین می‌تواند ظرف 0.3 ثانیه، روی سوژها فوکوس کند. همچنین قابلیت لرزشگیر اپتیکال نیز در این دوربین نظارتی تعبیه شده که موتور پردازشگر تصویری، به مشاهده سوژه‌ها با جزییات دقیق‌تر کمک خواهند کرد. گفتنی است میزان ایزو این دوربین را تا 819200 نیز ارتقا داد.متاسفانه فوجی‌فیلم حرفی از قیمت این دوربین نظارتی به میان نیاورد، اما اعلام کرد که از تاریخ 26 جولای، SX800 را به بازار عرضه خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *