موبایل و تبلت

انتشار آپدیت نرم افزاری برای گلکسی A80 با ویژگی‌های جدید دوربین سلفی

گوشی گلکسی A80 سامسونگ که در ماه آوریل وارد بازار شد و با طراحی خاص خود توجه بسیاری را جلب کرد، به روزرسانی شد. این گوشی هوشمند دوربین جلو مستقل ندارد بلکه دوربین عقب با حالت چرخش 180 درجه برای سلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

آپدیت جدید گلکسی A80 با هدف اضافه کردن قابلیت‌های جدید به دوربین سلفی آن و برطرف کردن برخی مشکلات عجیب و غریب ای دوربین منتشر شد. گلکسی A80 یکی از جذاب‌ترین دیوایس‌های حال حاضر بازار است که با دوربین‌های چرخشی خود سر و صدای زیادی به پا کرد. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این دیوایس، دوربین‌هایش است که می‌توانید از آن‌ها هم برای تهیه‌ عکس‌های سلفی و هم عکس‌های معمولی استفاده کنید. حال سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای اضافه کردن قابلیت فوکوس خودکار به دوربین جلوی گوشی گلکسی ای 80 خود منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات به روزرسانی جدید، با توجه به اینکه تا پیش از این سنسور اصلی هنگام استفاده از تکنولوژی عکاسی برای سلفی گرفتن، فوکوس را در فاصله مشخصی قفل می کرد، اکنون برای رفع این مشکل، سامسونگ یک آپدیت نرم افزاری جدید را منتشر کرده است که عملکرد فوکوس خودکار را برای عکس های سلفی به ارمغان می آورد.

افزون بر این، سیستم عامل جدید دارای پچ امنیتی ژوئیه 2019 و با بهبود پایداری دوربین و امنیت دستگاه همراه است. این به روزرسانی حدود 400 مگابایت حجم دارد و اگر این به روزرسانی به شکل خودکار برای شما نصب نشد، می توانید آن را از طریق نرم افزار Smart Switch سامسونگ نیز روی دستگاه خود نصب کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا