کامپیوتر

رونمایی زوتاک از نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ MEK Mini

زوتاک به تازگی از نسل جدید کامپیوتر های گیمینگ ZOTAC MEK Mini رونمایی کرد. اگر به دنبال یک کامپیوتر کوچک، قدرتمند و با ویژگی‌های ظاهری خاص هستید، این محصول را فراموش نکنید.

سری جدید کامپیوترهای ZOTAC MEK Mini از پردازنده های 6 و 8 هسته ای نسل نهم شرکت اینتل استفاده می کنند. مدل هایی مانند Core i7. مادربرد مورد استفاده در آنها دارای 2 ماژول DDR4 است که با 16 گیگابایت حافظه رم، در فرکانس 2666 مگاهرتز پر شده است. ZOTAC MEK Miniها در بخش ذخیره سازی دارای یک درایو SSD M.2 NVME در ظرفیت 240 گیگابایت بوده و یک هارد دیسک 1 یا 2 ترابایتی را به همراه دارند.

یکی از ویژگی‌های این کامپیوتر گیمینگ کوچک، استفاده از کنترلرهای شبکه Killer Gigabit Ethernet و Killer Wirelessاست که معمولاً در سیستم‌های گران قیمت دیده می‌شوند. دو پیکربندی از این کامپیوتر ارائه شده است که در مدل بالاتر شاهد استفاده از کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX SUPER 2070 هستیم؛ مدل دوم هم با کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX SUPER 2060 معرفی شده است.

MEK Mini دارای یک سیستم تهویه 360 درجه‌ای است که نویز چندان زیادی را تولید نخواهد کرد. سری جدید کامپیوترهای ZOTAC MEK Mini به همراه یک ماوس، کیبورد و ماوس پد گیمینگ عرضه می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا