شرکت DJI به تازگی از نخستین سیستم دیجیتالی اول شخص (FPV) برای پهپادهای مسابقه ای معرفی کرده که دارای انتقال سیگنال ویدیویی HD با تاخیر کم است. این به معنی است که عینک با نمایشگر بسیار شفاف، تأخیر ناچیز، قابلیت ضد تداخلی بالا و برد 2.5 مایل از ویژگی های این سیستم هستند.

مشخصات این سیستم می تواند با یک سیستم آنالوگ رقابت کند و در برخی از جنبه ها پیشی بگیرد به طوریکه سازنده، تاخیر این سیستم را تا 28 میلی ثانیه کاهش داده است. سیستم FPV قادر است تا با بکارگیری از کارت حافظه SD، ویدیوهای ضبط شده توسط دوربین و یا عینک را روی آن ذخیره کند. کاربر می تواند با دوربین FPV اقدام به فیلم برداری با کیفیت 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه و یا 720p و نرخ 120 فریم بر ثانیه، کند و در به محض ضبط، پیش نمایشی از آن را مشاهده کند.

دوربین سیستم FPV سه حالت مسابقه ای، استاندارد و LED (برای مناطق کم نور) دارد. این سامانه می تواند از حداکثر هشت کانال 5.8 گیگاهرتزی پشتیبانی کند. به عبارت دیگر هشت پهپاد می توانند به طور همزمان به کمک یک سیستم پرواز کنند. این کیت شامل کنترلر از راه دور، دوربین، ماژول یونیت هوایی برای انتقال امواج رادیویی و عینک می شود.

گفتنی است که محصول جدید DJi در دو مدل FPV Fly More Combo و FPV Experience Combo عرضه می شود که مدل اول با قیمت 929 دلار که در جعبه آن عینک، ماژول هوایی، دوربین، ریموت کنترلر و تمامی سیم و آنتن های مورد نیاز قرار گرفته. مدل ارزان قیمت تر دوم نیز که 819 دلار قیمت دارد، شامل عینک، دو دوربین و ماژول هوایی و تمامی سیم ها و آنتن های مورد نیاز برای پرواز است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *