موبایل و تبلت

انتشار اطلاعاتی تازه از گوشی موتورولا وان اکشن

براساس گزارشات، موتورولا تصمیم دارد از جدیدترین محصول خود، یعنی گوشی موتورولا وان اکشن رونمایی کند. با توجه به تصویری که اخیرا در رسانه ها منتشر شده، این محصول در سه رنگ سفید، سبز و آبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

طبق شایعات، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در قاب پشتی دوربین‌ها همچنان به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، با این حال به تعداد ماژول‌های آن یکی اضافه شده است. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است که با سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه است. سنسور تازه اضافه شده نیز یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی با زاویه دید 117 درجه‌ای است که موتورولا نام “Action Cam” را برای آن انتخاب کرده است.

قدرت موتورولا وان اکشن توسط تراشه اگزینوس 9609 تامین می شود. ظاهرا موتورولا قصد دارد این محصول را در سه نسخه و با حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت روانه بازار کند تا افراد بیشتری توانایی خرید آن را داشته باشند. بدین صورت ظرفیت رم نیز به ترتیب برابر با 3 و 4 گیگابایت خواهد بود.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای، باتری 3500 میلی آمپری و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد. نکته جالب توجه دیگر درباره موتورولا وان اکشن، بدنه پلاستیکی آن است. انتظار می رود که به زودی از مدل وان اکشن پرو نیز رونمایی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا