موبایل و تبلت

بلک‌مجیک از دوربین Pocket Cinema Camera 6k رونمایی کرد

شرکت بلک مجیک امروز از یک دوربین کامپکت سینمایی تحت عنوان Pocket Cinema Camera 6K رونمایی کرد که در واقع نسخه به روز شده ای از یک محصول قدیمی با نام PCC4K است.

این دوربین جدید بسیار شبیه دوربینی است که سال گذشته این شرکت عرضه کرده بود و البته آن دوربین کیفیت 4K داشت و شبیه دوربین مینولتای قدیمی مدل ۱۹۹۳ بود اما این دوربین دارای سنسور بزرگتر است  که فرمت سوپر ۳۵میلی‌متری است، مشابه دوربین‌های کراپ شده که  APS-C نام دارند، و روزولوشن آن هم 6144 در 3456 پیکسل است.

استفاده از فرمت سوپر ۳۵ اجازه عملکرد بهتر دوربین در شرایط نوری کم و کنترل بهتر روی عمق میدان را می‌دهد. این دوربین 6K دارای مانت یا امکان اتصال لنزهای کانن را دارد و از ۱۳ دامنه نوری بهره می‌برد که ایزو بین ۴۰۰ تا ۲۵۶۰۰ رادر برمی‌گیرد. این دوربین 6K بلک مجیک دارای امکان اتصالات متنوعی است از جمله mini XLR, full-HDMI, USB-C و همچنین برق مستقیم DC ، ورودی میکروفن و خروجی هدفون است.

این دوربین همانند مدل قبلی خود دارای صفحه نمایش پشتی لمسی ۵ اینچی است که قادر به تصویربرداری ۵۰ فریم برثانیه با رزولوشن 6144 در 3456 پیکسل  و با نسبت 16:9 و همچنین ۶۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن 6144 x 2560  و نسبت 2.4:1 است. همچنین دوربین قادر به تصویربرداری با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 2.8K و رزولوشن 2868 x 1512 و نسبت17:9 است. قیمت دوربین Pocket Cinema Camera 6K  هم اکنون ۲۴۹۵ دلار است که تقریبا دو برابر قیمت مدل 4K آن است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا