نسخه جدید iOS 17 اواخر امسال در کنار آیفون‌های جدید عرضه می‌شود و گزارش جدیدی که امروز از مارک گورمن در بلومبرگ منتشر شده، به غیر از بهبود عملکرد همه جانبه، مقداری از انتظارات ما از نسخه‌ سیستم‌عامل بعدی اپل را روشن می‌کند.

شاید جذاب ترین ویژگی جدید، توانایی استفاده از آیفون قفل شده شما با سیستم عامل iOS 17 باشد که تقریباً شبیه یک صفحه نمایش هوشمند است. قرارهای تقویم، اطلاعات آب و هوا و اعلان‌ها را به سبکی جدید نشان می‌دهد که یادآور یک صفحه نمایش هوشمند مستقل است. ظاهراً این نمای فقط زمانی ظاهر می شود که آیفون در جهت افقی باشد. ایده واضح پشت این کار این است که گوشی ها زمانی که روی میز یا میز خواب شما قرار دارند مفیدتر شوند. هنگامی که این ویژگی فعال می شود، پس زمینه ای تیره با متن روشن برای خوانایی آسان وجود خواهد داشت.

گفته می شود اپل همچنین در حال کار بر روی یک رابط افقی جدید برای آیپدها است، اما زمان انتشار آن مشخص نیست، زیرا این شرکت اخیرا در ارائه ویژگی های جدید آیفون به تبلت های خود کند بوده است. صحبت از تبلت ها شد، ظاهرا اپل هنوز در حال توسعه تبلتی ارزان قیمت است که می تواند به صورت مغناطیسی به دیوارها و پایه ها متصل شود، اگرچه گفته می شود که این امر بسیار کند پیش می رود.

برنامه Wallet در iOS 17 “تغییرات قابل توجهی” دریافت خواهد کرد و همچنین بهبودهایی در خدمات مکان یابی و همچنین یک برنامه ژورنال جدید طراحی شده است تا “یادداشت برداری و یک عنصر اجتماعی قوی تر به دستگاه اضافه شود”. منتظر ویژگی‌های جدید برای ثبت خلق و خوی خود و مقابله با ضعف بینایی و همچنین برنامه Health باشید که به iPadOS می‌رود. در نهایت، AirPlay ممکن است در هتل‌ها و “سایر مکان‌هایی که تلویزیون و بلندگو ارائه می‌دهند” ظاهر شود، و خود این ویژگی در نسخه بعدی نرم‌افزار موبایل اپل، همراه با SharePlay ارتقا می‌یابد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *