فناوری

گلکسی تب اس 6 اولین تبلت جهان با نمایشگر +HDR10 است

سامسونگ اخیرا از جدیدترین تبلت اندرویدی خود، گلکسی تب S6 که یک پرچمدار عالی در دنیای تبلت‌ها محسوب می شود، رونمایی کرده است. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در کنار پشتیبانی از قلم اس پن با همان استاندارهای گلکسی نوت ۹، حتی برای گوشی ها هم مشخصاتی فوق العاده است چه برسد به تبلت های اندرویدی که اغلب حکم یک ابزار سرگرمی را برای شرکت ها دارند.

سامسونگ گلکسی Tab S6 اولین تبلتی در بازار محسوب می شود که نمایشگر آن موفق به کسب تاییدیه استاندارد +HDR10 شده است. به گفته سامسونگ، این تبلت جدید پس از طی کردن آزمایش های کیفیت گسترده به گواهینامه +HDR10 دست پیدا کرده است.  شاید برایتان جالب باشد که تفاوت HDR10 و +HDR10 را بدانید. لازم است بدانید که +HDR10 دارای نقشه حرکت پویا برای هر صحنه است و به طور مداوم تنظیمات دقیق را در هنگام پخش محتوا انجام می دهد. این تکنولوژی بر خلاف ماهیت ایستای HDR10 عمل می کند. این فناوری منجر به تولید رنگهای غنی تر ، واضح تر و حتی جزئیات بهتر سایه و نور می شود.

سامسونگ پیش از این نیز از سامسونگ گلکسی S10 به عنوان اولین گوشی دارای صفحه نمایش +HDR10 تایید شده رونمایی کرده بود. گلکسی تب S6 علاوه بر این ویژگی، دارای قابلیت های جذاب دیگری است که باعث می شود این پرچمدار جدید سامسونگ ارزش خریدن داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا