شرکت Thermaltake از کیبورد گیمینگ جدید خود با نام Level 20 GT RGB رونمایی کرده است. قاب رویی کیبورد جدید از جنس آلومینیوم ساخته شده و قادر است تا 16 میلیون رنگ RGB را از طریق 13 کانال تعبیه شده جلوی دستگاه، برای تجربه کامل رنگی به کاربر ارائه دهد.

همچنین سایر محصولات جانبی سری TT RGB PLUS این شرکت نظیر خنک‌کن مایع، قاب فن و سری محصولات با نوارهای LED کاملا سازگار و همگام با این کیبورد جدید است. به لطف موتور بازی iTake، کاربران قادر خواهند بود تا تمامی افکت های نوری داینامیک خود را کنترل کرده و تنظیمات پیچیده این وسایل را انجام دهند و افکت‌های رنگی تمامی دستگاههای TT RGB Plus خود را همگام سازی کنند.

این کیبورد جدید در سه کلید مختلف نظیر Razer Green، Cherry MX Speed Silver و Cherry MX Blue عرضه می شود. مدل ریزر گرین برای کاربرانی که می خواهند با هر بار فشردن کلیدها را بشوند، این مدل با هر فشردن یک صدای کلیک ایجاد کرده و به یک مانع قابل تشخیص برخورد می‌کنند. کلیدهای Razer Green با محدوده حرکتی 1.9 میلیمتری بهترین عملکرد را برای بازی و تایپ کردن به کاربر ارائه می‌کنند.

مدل بعدی Cherry MX Speed Silver نیز با محدوده حرکتی 1.2 میلیمتر برای هر کلید، زمان پاسخگویی کوتاه‌تری دارد و برای افرادی طراحی شده که به دنبال سرعت بیشتر هستند. سرعت بالای سوئیچینگ کلیدها باعث شده تا انجام بازی‌های سریع و دقیق با این صفحه کلید تا 40 درصد نسبت به مدل‌های مکانیکی سریعتر باشد. و در نهایت مدل  مدل Cherry MX Blue برای افرادی مناسب است که ترجیح می‌دهند پس از فشردن 2.2 میلیمتری هر کلید صدای آن را نیز بشنوند. ضمانت شده که هر کلید تا 50 میلیون بار بدون کاهش کیفیت، قابلیت فشرده شدن دارد.

علاوه بر این با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS می‌توانید از قابلیت‌های خاص این صفحه کلید مثل کنترل صدا با استفاده از هوش مصنوعی، کنترلر مجازی بازی و قابلیت‌های کیبرد مجازی استفاده کنید. افزون بر این، کیبورد Level 20 GT RGB از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند و امکان کنترل نورها یا سرعت فن را برای کاربران فراهم می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *