لوح های نقاشی دیجیتال در حال تبدیل شدن به گجت های محبوبی هستند و به تازگی، شیائومی هم چنین محصولی را از برند MIJIA ارائه کرد. این تبلت در سایزهای 10 و 13.5 اینچی موجود است و هرکدام به ترتیب، با قیمتی معادل 6 و 14 دلار به فروش می‌رسند. این گجت جدید که تنها 7 گرم وزن دارد برای قابلیت های نظیر یادداشت برداری و ترسیم ایده ها هنگام کنفرانس دادن کاربرد دارد. همچنین به عنوان یک تخته پیغام‌رسان خانوادگی یا ابزاری برای بروز خلاقیت کودکان هم کاربرد دارد.

شیائومی برای نمایشگر لوح نقاشی MIJIA از لایه LCD مخصوصی استفاده کرده که برای برای نمایش کنتراست رنگ، القای حس نوشتن و تعدیل ضخامت نوشته‌ها بهینه‌سازی شده است. در واقع  تا حدی می‌تواند طبیعی باشد که گویی در حال ترسیم یا نوت برداری روی کاغذ هستید. همچنین نمایشگر بکاررفته، به چشم آسیب نمی رساند و هنگام استفاده از آن خبری از گرد جوهر و تشعشعات الکترونیک نیست. نمایشگر LCD گجت هم مصرف انرژی خاصی ندارد و برای طولانی مدت، روشن باقی می‌ماند.

محصول جدید شیائومی از یک باتری ساعتی شکل بهره گرفته و در صورت 100 بار پاک کردن در هر روز تا یک سال بدون نیاز به تعویض باتری کار می کند. باید اشاره کنیم این لوح، فاقد هرگونه ویژگی برای ذخیره‌سازی نوشته‌ها است و مانند یک تخته‌ی معمولی، فقط می‌توان روی آن نوشت و پاک کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *