موبایل و تبلت

انتشار جزییاتی جدید از گوشی های A6 Note و K10 Note لنوو

کمپانی لنوو خود را برای عرضه دو گوشی میان رده با اسامی A6 Note و K10 Note آماده می‌کند. پیش‌تر کمپانی چینی، تصاویر مطبوعاتی این دو گوشی هوشمند را منتشر کرده بود. حالا با نزدیک شدن به برگزاری مراسم رونمایی در تاریخ 14 شهریور (5 سپتامبر)، فهرست کاملی از مشخصات لنوو ای ۶ نوت و کی 10 نوت نیز روی وب‌سایت Flipkart قرار گرفته است.

لنوو A6 Note قرار است نمایشگر ۶.۰۹ اینچی LCD داشته باشد و رزولوشن آن نیز اچ دی پلاس خواهد بود. در بالای نمایشگر این گوشی نیز بریدگی قطره مانند وجود دارد که یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون آن قرار گرفته است. در بخش پشتی این محصول نیز قرار است شاهد دو دوربین باشیم که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم F/2.0 خواهد بود. دوربین دوم نیز یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد و تنها برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره به کار می‌رود. دیگر چیزهایی که در بخش پشتی این محصول قرار می‌گیرند، شامل فلش LED و یک سنسور اثر انگشت می‌شود.

از سخت افزار داخلی لنوو ای 6 نوت باید به تراشه هلیو P22 مدیاتک، 2 یا 3 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگ حافظه داخلی اشاره کنیم. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه، از فست شارژ 10 وات پشتیبانی می‌کند و از طریق درگاه microUSB تغذیه می‌شود. لنوو A6 نوت دارای سه خشاب هم خواهد بود که یکی برای کارت microSD و دوتای دیگر برای سیم کارت ها هستند.

گوشی بزرگ‌تر یعنی لنوو K10 Note دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با همان بریدگی قطره مانند است. رزولوشن این نمایشگر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم در بریدگی آن قرار خواهد گرفت. این گوشی از پردازنده قوی‌تر اسنپدراگن ۷۱۰ استفاده می‌کند و در بخش پشتی آن، شاهد سه دوربین و سنسور اثر انگشت خواهیم بود.

دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد و لنزی با دیافراگم f/1.8 در جلوی آن قرار خواهد گرفت. دوربین دوم رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد و لنزی که زوم دو برابری با دیافراگم f/2.4 دارد، در جلوی آن قرار می‌گیرد. دوربین سوم نیز ۵ مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره کاربرد خواهد داشت. ظرفیت باتری دستگاه، 4050 میلی‌آمپر ساعت است و از طریق درگاه USB-C، با توان 18 وات شارژ می‌شود. برای تجربه صوتی بهتر نیز، کاربران  لنوو کی 10 نوت می‌توانند روی تکنولوژی Dolby Atmos حساب کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا