موبایل و تبلت

تماشا کنید: مقایسه سرعت گوشی گلکسی نوت 10 با آیفون XS مکس

گلکسی نوت 10 پلاس، جدیدترین و قدرتمندترین گوشی است که سامسونگ تاکنون تولید و روانه بازار کرده است. بدون شک یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی هوشمند، قطعات سخت افزاری قدرتمند نظیر پردازنده اسنپدراگون 855 و 12 گیگابایت حافظه رم است. اکنون ویدیوی منتشر کردیم که در آن به مقایسه عملکرد سرعت این گوشی در برابر آیفون ایکس اس مکس پرداخته شده است.

تست‌های صورت گرفته در این ویدیو در دو مرحله مختلف صورت می‌گیرد. در حالی که گوشی نوت 10 پلاس مرحله اول را در مدت زمان 1 دقیقه و 55 ثانیه طی می‌کند، به پایان رساندن آن برای گوشی آیفون XS Max، چیزی در حدود 2 دقیقه و 9 ثانیه به طول می‌کشد. اما در تست‌های مرحله دوم، اهمیت حضور 12 گیگابایت حافظه رم در گوشی نوت 10 پلاس بیشتر نمایان می‌شود. نوت 10 پلاس این مرحله را پس از گذشت 33.95 ثانیه به پایان می‌رساند؛ اما برای آیفون XS Max چیزی در حدود 50.31 ثانیه طول می‌کشد تا این مرحله را پشت سر بگذارد.

البته اپل هم تا ۱۰ روز دیگر از گوشی آیفون ۱۱ رونمایی می‌کند و از آن‌جایی که فاصله معرفی این گوشی با زمان معرفی گلکسی نوت ۱۰ پلاس کم است، بنابراین می‌توان آن را رقیب شایسته‌تری برای نوت ۱۰ پلاس در نظر گرفت. البته نتیجه این تست زیاد مهم نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا