نرم افزار و اینترنت

قابلیت مسدود کردن تصاویر به نسخه iOS اپلیکیشن جیمیل افزوده شد

گوگل تنظیم جدیدی را به نسخه iOS برنامه جیمیل خود اضافه کرده است که به شما امکان می دهد آسان تر از گذشته ایمیل های ناخواسته را مسدود کنید. تنظیم مورد نظر، امکان جلوگیری از بارگیری خودکار تصاویر پیوست شده در جیمیل، که فقط در نسخه وب جیمیل یافت می شد داراست.

تنظیم این گزینه به جیمیل اجازه می دهد تا تصاویر ورودی، از جمله ردیاب های پنهان ایمیل را که در متن پیام های ایمیل پنهان شده اند، مسدود کند؛ مواردی  که در اکثر مواقع، به فرستنده می گوید چه موقع و گاهی حتی کجا پیام ها را باز کرده اید.

این موضوع برای بسیاری از کاربران که از این موضوع شکایت داشتند بسیار مهم است. تنظیمات بارگذاری تصویر قبلاً محدود به نسخه وب جیمیل بود و توسط کاربران ایمیل در برنامه iOS قابل استفاده نبود. اما در حال حاضر می توانید به این تنظیمات در آیفون یا آیپد خود دسترسی پیدا کنید.

به نظر می رسد که تنظیمات برای حساب های شخصی جیمیل به صورت خودکار می شود، اما برای حساب های سازمانی که از طریق G Suite اداره می شوند هنوز فعال نشده است. معلوم نیست که آیا این به این دلیل است که یک سرپرست سیستم باید آن را فعال کند، یا اینکه آیا گوگل از مسدود کردن تصویر برای کاربران G Suite پشتیبانی نمی کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا