حدود دو ماه پیش، مایکروسافت از قابلیتی در اسکایپ معرفی کرد که به کاربر اجازه می دهد تا هنگام برقراری تماس ویدیویی صفحه موبایل را به اشتراک بگذارند. اکنون این قابلیت به صورت عمومی در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار گرفته است.

برای فعال سازی قابلیت اشتراک گذاری صفحه گوشی، کافیست که بر روی منوی سه نقطه ضربه زده و رابط کاربری گوشی خود را به اشتراک بگذارید. این منوی جدید همچنین شامل قابلیت هایی نظیر ضبط تماس و نمایش زیرنویس می شود.

در کنار اشتراک گذاری صفحه و ضبط مکالمات، اسکایپ ویژگی های جدیدی هم برای بهبود تجربه کاربری به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کرده تا تماس های تصویری را بیش از پیش آسان و کاربردی کند. به لطف تغییرات جدید، حالا کاربران اسکایپ موبایل می توانند با یک لمس، کنترل های تماس را محو کرده و به مکالمه بپردازند. دو لمس مداوم باعث می شود علاوه بر کنترل های تماس، سایر گزینه ها و دکمه ها نیز از صفحه کنار بروند و تماس تصویری بدون مزاحمت و مانع برقرار گردد.

گفتنی است طبق اعلام رسمی شرکت مایکروسافت، ویژگی های جدید همین حالا در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار دارند و می توان با دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن اسکایپ از گوگل استور یا اپ استور، از آنها بهره مند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *