موبایل و تبلت

موتورولا وان زوم با دوربین 48 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابری معرفی شد

موتورولا سرانجام در نمایشگاه IFA 2019 از گوشی هوشمند موتورولا وان زوم رونمایی کرده که جانشین گوشی Z4 خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است.

در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه هستیم. دوربین اصلی این گوشی از حسگر 48 مگاپیکسلی و دیافراگم اف 1.7 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می برد و دوربین 25 مگاپیکسلی هم برای ثبت سلفی در نظر گرفته شده است. هر دو دوربین فوق از فناوری ترکیب پیکسل ها (Quad Pixel) برای ثبت تصاویر بهتر در محیط تاریک بهره مند هستند. علاوه بر این، موتورولا وان زوم از یک دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و زوم اپتیکال 3 برابری به همراه OIS برخوردار است. دوربین سوم با سنسور 16 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض و نهایتاً دوربین عمق سنج 5 مگاپیکسلی این مجموعه را تکمیل می کنند.

گوشی وان زوم از پردازنده اسنپدراگون 675 کوالکام برخوردار است و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقا با درگاه کارت حافظه جانبی و باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع 15 واتی از دیگر مشخصات فنی اصلی آن هستند. موتورولا وان زوم با اندروید 9 پای به همراه سایر قابلیت‌های نرم‌افزاری همچون موتو اکشن، موتو دیسپلی و گوگل اسیستنت عرضه خواهد شد. موتورولا وعده عرضه آپدیت اندروید 10 برای موتو وان را داده اما برای عرضه آپدیت اندروید 11 حرفی به میان نیاورده است.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی دوسیمکارت می‌توان به درگاه USB-C، اسپیکری در لبه بالایی گوشی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و پشتیبانی از شبکه 4G LTE اشاره کرد. وان زوم موتورولا در سه رنگ خاکستری، بنفش و برنزی در آمریکا و اروپا از طریق وب‌سایت این شرکت قابل سفارش‌گذاری است و موتورولا قیمت 449.99 دلاری و 429.99 یورویی را برای آن تعیین کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا