موبایل و تبلت

گوشی تاشو ارزان قیمت ZTE Libero Flip معرفی شد

شرکت ZTE با همکاری زیرمجموعه SoftBank Y!mobile از Libero Flip، اولین گوشی تاشو عمودی 5G این برند رونمایی کرد. قیمت این گوشی 63000 ین (تقریباً 420 دلار) بوده و قرار است در 29 فوریه وارد قفسه‌ها شود و به مصرف‌کنندگان نگاهی اجمالی به آینده ارتباطات سیار ارائه دهد.

در قلب Libero Flip، پلتفرم موبایل اسنپدراگون 7 نسل 1 قرار دارد که 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به آن ملحق می شود.  این دستگاه دارای یک صفحه نمایش داخلی 6.9 اینچی با وضوح 2790 در 1188 پیکسل بوده که با یک نمایشگر خارجی راحت 1.43 اینچی دایره ای تکمیل شده است. این نمایشگر خارجی از طیف وسیعی از عملکردها، از جمله استفاده از دوربین برای سلفی، ردیابی گام، به روز رسانی آب و هوا و کنترل پخش موسیقی پشتیبانی می کند.

از نظر تصویربرداری، Libero Flip مجهز به سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. در جلو، دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی ارائه می دهد. قابل ذکر است که این گوشی می تواند بین 60 تا 110 درجه استراحت کند و به شما امکان می دهد از دوربینی که آن را روی میز قرار می دهد برای عکس های واضح بی حرکت استفاده کنید.

از نظر طراحی، ZTE Libero Flip را در سه رنگ شیک ارائه می‌کند: طلایی، سفید و آبی. این گوشی دارای بدنه‌ای شیک با عرض 76 میلی‌متر و نمای باریک 7.3 میلی‌متری در حالت باز کردن (15.5 میلی‌متر در حالت تا شدن) است. وزن آن 214 گرم بوده و دارای استاندارد IP42 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. از نظر عمر باتری، Libero Flip ظرفیت قوی 4310 میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع 33W QC4+/PD3.0 پشتیبانی می کند. این دستگاه در 73 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. برای باز کردن قفل ایمن، از طریق اسکنر اثر انگشت و تشخیص چهره قابل انجام است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا