گوشی گلکسی M10s سامسونگ چندی پیش در فهرست Android Enterprise به نمایش درآمد. این دستگاه در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی گلکسی M10، به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شده و ظرفیت حافظه بیشتری دارد. اخیرا کتابچه راهنمای این محصول نیز منتشر شده و جزییات بیشتری را در اختیار ما گذاشته است. براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی M10s یک نمایشگر ۶.۴ اینچی آمولد خواهد داشت که بزرگتر از پنل ۶.۲۲ اینچی LCD گوشی M10 است. رزولوشن آن احتمالا همان +720p خواهد بود، اما گوشی، مجهز به یک اسکنر اثر انگشت در پشت خود گردیده است.

قدرت پردازش آن نیز به وسیله تراشه اگزینوس 7885 هست هسته ای با دو هسته Cortex-A73 و پردازنده گرافیکی مدرن Mali-G71 MP2 تامین می شود. تراشهمذکور، با حافظه بیشتری کار خواهد کرد بطوریکه رم و حافظه داخلی آن به جای 2/16 گیگابایت M10 حالا 3/32 گیگابایت شده است. برگه راهنمای کاربران نشان می‌دهد که گلکسی M10s مانند M10 یک دوربین دوگانه با لنزهای واید و اولترا واید خواهد داشت و از Live Focus هم پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود باتری دستگاه ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشته باشد و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کند. سرعت آن در برگه مشخص نشده، ولی احتمالا ۱۵ وات خواهد بود. گلکسی M10 یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۵ واتی دارد. اما نکته خوب در مورد M10s این است که دستگاه به پورت USB-C سوییچ پیدا کرده است. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی M10s در هند با قیمت ۱۰۰۰۰ روپیه (حدود ۱۴۰ دلار) به فروش برسد. این در حالی است که قیمت گوشی M10 با حافظه 3/32 گیگابایت ۸۰۰۰ روپیه (حدود ۱۱۰ دلار) است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *