موبایل و تبلت

معرفی گوشی تکنو اسپارت 8C با نمایشگر 90 هرتز

در سپتامبر 2021، تکنو جدیدترین سری گوشی های هوشمند تکنو اسپارک 8 را عرضه کرد و اکنون نسخه جدیدی از این سری با نام اسپارک 8C رونمایی کرده که با مشخصات میان رده مانند صفحه نمایش 90 هرتزی، چیپست Unisoc، باتری بزرگ و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی عرضه می شود.

اسپارک 8C دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD است که وضوح 720 در 1612 پیکسل و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید 11 و پوسته HiOS 7.6 اجرا می شود و مجهز به دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی با فلاش LED است.

ماژول دوربین پشت اسپارک 8C شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سنسور کمکی می شود. همچنین این مجموعه یک سنسور اثر انگشت نیز در خود جای داده است. اسپارک 8C از ویژگی‌های عکاسی مانند افکت بوکه، تشخیص صحنه هوش مصنوعی، پانوراما، حالت HDR، برچسب‌های AR و عکاسی تایم لپس 1080p پشتیبانی می‌کند.

لیست رسمی Spark 8C هیچ اطلاعاتی در مورد پردازنده آن ندارد. گمانه زنی ها مبنی بر اینکه این دستگاه از چیپست Unisoc T606 قدرت می گیرد، وجود دارد. این دستگاه دارای 2/3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن را پشتیبانی می کند که به نظر می رسد از شارژ 10 واتی بهره می برد. Spark 8C با ویژگی‌های دیگری مانند صدای فراگیر DTS، رم پیشرفته، اسلات کارت microSD و NFC ارائه می‌شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا