پس از انجام تست های خمیدگی و خراشیدگی گوشی ردمی K20 پرو، اکنون زک نلسون با کالبد شکافی این گوشی نگاهی به درون این گوشی انداخته است. جالب ترین بخش این ویدیو مکانیزم دوربین سلفی جهنده گوشی است.

ساختار درونی Redmi K20 Pro از جهات بسیاری شبیه به دیگر گوشی‌های هوشمند بود. اما این گوشی دارای دوربین سلفی بالاجهنده است که در زمان بیرون آمدن نورهای قرمز رنگی از خود ساطع می‌کند. این موضوع کنجکاوی زک را برانگیخت و در بخشی از کالبدشکافی چگونگی ایجاد این نور توسط دوربین بالا جهنده را کشف کرد. در کنار این، زک نحوه قرارگیری باتری و جداسازی آن توسط چسب‌های تعبیه شده را بسیار ایمن دید.

نکته جالب دیگر در خصوص گوشی ردمی کی 20 پرو اینست که این گوشی فاقد گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. اما نداشتن گواهینامه‌های IP بدان معنی نیست که برای این دستگاه موارد ایمنی در نظر گرفته نشده است. در ویدئوی کالبدشکافی ردمی کی20 پرو مشاهده خواهید کرد که تمامی نقاطی که امکان نفوذ آب و خاک به داخل دستگاه وجود دارد، مانند پرچمداران دارای گواهینامه IP68 مانند شیار سیم‌کارت‌ها، بلندگو، میکروفون و حتی دوربین بالاجهنده توسط پوشش‌های لاستیکی پوشانده شده است.  در ادامه شما را به تماشای ویدیو کالبدشکافی دعوت می کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *