موبایل و تبلت

احتمال ادغام برند گلکسی نوت و گلکسی اس سامسونگ

سامسونگ هر سال بدون استثنا یک گوشی جدید از سری گلکسی اس و گلکسی نوت معرفی می‌کند اما بر اساس شایعات جدید شاید زمان تغییر این سنت فرا رسیده باشد.

در کنفرانس مطبوعاتی اوایل سال سامسونگ به‌وضوح شک خود را خصوص نامگذاری “طولانی” گوشی گلکسی S11 نشان داد. حالا صحبت‌هایی مبنی بر یکی کردن نام تجاری در گفتگوهای داخلی سامسونگ به گوشی می‌رسد که می‌تواند مربوط به برنامه‌های آینده این شرکت برای ادغام گوشی‌های گلکسی اس و گلکسی نوت باشد. حالا ایوان بلس، افشاگر معروف مستقیماً و به نقل از یک منبع معتبر اعلام کرده است که این بحث همچنان ادامه دارد و اگر برنامه شرکت به جلو حرکت کند، احتمالاً سال آینده این اتفاق خواهد افتاد.

در ابتدای عرضه دو برند پر طرفدار سامسونگ تفاوت‌های زیادی آن‌ها را از هم متمایز می‌کرد اما به تدریج و با عرضه گلکسی S6 و گلکسی نوت 5 در سال 2016 این تفاوت‌ها کم‌کم رنگ باخته و دو برند سامسونگ به یکدیگر شبیه و شبیه‌تر شدند. با این حال، هنوز همه چیز در حد گمانه‌زنی و شایعه است، اما این امکان وجود دارد که سامسونگ با ترکیب این دو سری در اوایل سال 2020 به جای گلکسی S11، گوشی‌ای با نام Galaxy One را معرفی و روانه بازار کند. البته امکان آن نیز وجود دارد که سامسونگ این برنامه را یک سال دیگر به تعویق بیندازد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا