موبایل و تبلت

اوپو از فناوری شارژ سریع SuperVOOC 2.0 با توان 65 وات رونمایی کرد

شرکت اوپو روز گذشته از فناوری شارژ سریع 65 واتی Super VOOC 2.0 همراه با دو فناوری دیگر شامل Wireless VOOC Flash Charge و VOOC Flash Charge 4.0 برای دنیای گوشی های هوشمند رونمایی کرد. جدیدترین گوشی اوپو Reno Ace نام دارد که قرار است با سریعترین سیستم شارژی که تا به حال به صورت تجاری در دنیای موبایل مورد استفاده قرار گرفته عرضه شود.

به لطف فناوری شارژ سریع جدید در اوپو Ace، می توان گوشی را در مدت 30 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. SuperVOOC 2.0 دنباله ای از فناوری SuperVOOC است که سال گذشته با Oppo Find X Lamborghini Edition معرفی شد. این شرکت چینی می گوید باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه تنها در 30 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. همچنین می تواند فقط در عرض پنج دقیقه تا 26 درصد شارژ کند.

برای رسیدن به چنین سرعتی، اوپو از نیمه هادی های (Gallium Nitride (GaN استفاده کرد که باعث کاهش زمان شارژ و کاهش اندازه آداپتور می شود. برای اطمینان از حداکثر امنیت، در سراسر آداپتور، سیم و گوشی، از پنج لایه حفاظتی برای ایمنی آن وجود دارد. افزون بر این شارژ وایرلس Wireless VOOC Flash Charge با توان 30 وات می تواند به یک باتری 4000 هزار میلی آمپر ساعتی را طی مدت 80 دقیقه شارژ کند. همچنین این فناوری با شارژ معکوس Qi سازگاری داشته و به طور محدود دستگاه های با توان 5 یا 10 وات را شارژ کند.

برای جلوگیری از گرمای بیش از حد ، اوپو اظهار داشت که چندین طرح سخت افزاری، HDVC و کارکرد تشخیص اشیای خارجی را اتخاذ کرده است. و در نهایت فناوری شارژ سریع VOOC Flash Charge 4.0 است که قادر است باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را طی مدت 30 دقیقه 67 درصد و 73 دقیقه به 100 درصد شارژ کامل برساند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا