سامسونگ امروز در هند از گوشی هوشمند میان رده خود با نام گلکسی M30s رونمایی کرد. مانند دیگری گوشی‌های سامسونگ که از پسوند S بهره می‌برند، این مدل هم نسخه ارتقا یافته گلکسی M30 محسوب می‌شود ولی برخلاف دیگر گوشی‌های این سری، گلکسی M30s نسبت به نسل قبلی خود حرف بسیار زیادی برای گفتن دارد.

گوشی گلکسی ام 30 اس از باتری بزرگ 6000 میلی آمپر با شارژ سریع 15 واتی ساعتی بهره می برد. این گوشی همچنین به پردازنده اگزینوس 9611 به همراه 4/6 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس می باشد. افزون بر این سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI 1.5 روی گوشی اجرا می شود.

در پشت گوشی میزبان دوربین سه گانه اصلی و سنسور اثر انگشت هستیم. این دوربین سه‌گانه، از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. علاوه بر این، دوربین‌های گلکسی M30s از قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از فیلمبرداری سوپر اسلوموشن، هایپرلپس، ضبط ویدیو ۴K، حالت شب و دیگر موارد پشتیبانی می‌کنند. در ضمن دوربین سلفی هم مانند نسل قبلی همچنان از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و ویژگی جدیدی ندارد.

مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی با قیمت ۱۳۹۹۹ روپیه (حدود ۱۹۶ دلار) و مدل مبتنی بر ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۹۹۹ روپیه (حدود ۲۳۸ دلار) از تاریخ ۲۹ سپتامبر روانه‌ی بازار می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *