پس از شایعات، سرانجام ویوو از گوشی هوشمند میان رده جدید خود با نام vivo V17 Pro با دوربین دوگانه سلفی جهنده رونمایی کرد. گوشی جدید ویوو از صفحه نمایش 6.44 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت ابعاد 20 به 9 بهره گرفته که ویوو آن را نمایشگر Ultra FullView نامیده است. همچنین سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر قرار گرفته و خبری از بریدگی در بالای نمایشگر نیست و به جای آن شرکت از مکانیزم دوربین سلفی کشویی استفاده کرده است.

دوربین دوگانه این گوشی دارای سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی و حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 105 درجه ای است. ماژول دوربین پاپ آپ همچنین دارای یک خرجی صدا و یک فلاش در داخل آن وجود داشته که ویوو آن را Selfie Softlight می نامد تا به شما در گرفتن سلفی بهتر در نور کم کمک کند. علاوه بر این، یک ویژگی با نام Night Selfie وجود دارد که چندین فریم را برای نتایج بهتر در شب ترکیب می کند.

در پشت گوشی نیز میزبان دوربین چهارگانه هستیم. این دوربین اصلی شامل یک حسگر 48 مگاپیکسلی اصلی IMX582 سونی، حسگر تله فوتو 13 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق می باشد.  از حسگر 8 مگاپیکسلی همچنین می توان برای گرفتن عکس های ماکرو از اشیا به اندازه 2.5 سانتی متر استفاده کرد.

گوشی ویوو V17 پرو همچنین به پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری Funtouch OS 9.1 بهره گرفته که دو ویژگی جدید Multi-Turbo و Game Mode را به ارمغان می آورد. افزون بر این، انرژی مورد نیاز دستگاه نیز از باتری 4100 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی کریستالی و کریستالی آسمانی با قیمتی معادل 420 دلار در هند به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *