موبایل و تبلت

شیائومی ردمی K20 پرو پریمیوم با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از راه رسید

درحالیکه گوشی محبوب ردمی K20 پرو مدتی است که در بازار جهانی در دسترس قرار دارد، شیائومی تصمیم گرفت نسخه جدیدی از این گوشی را تحت عنوان ردمی K20 پرو پرمیوم روانه بازار کند. شیائومی ردمی کی 20 پرو پریمیوم (Redmi K20 Pro Premium) نه تنها تراشه قوی‌تر؛ بلکه 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

بزرگ‌ترین تغییری که شیائومی در گوشی جدید خود پدید آورده، به پردازنده آن بر می‌گردد که از اسنپدراگون ۸۵۵ به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس ارتقا یافته. این پردازنده اگرچه تفاوت خاصی با نسخه استاندارد خود ندارد اما کوالکام ادعا می‌کند که قدرت پردازشی گرافیکی آن ۱۵ درصد بیشتر است. ترکیب حافظه گوشی جدید، به 12+512 گیگابایت ارتقا یافته است و یک رنگ اختصاصی هم دارد؛ تقریبا مشابه آنچه که در ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن دیده بودیم. برخورداری از MIUI 11 به صورت پیش‌فرض و یک سیستم خنک کننده‌ی بهبود یافته، از دیگر ویژگی‌های مدل پریمیوم ردمی K20 پرو به شمار می‌روند.

باقی مشخصات کاملا مشابه با ردمی K20 پرو است. یعنی همان نمایشگر ۶.۳۹ اینچی امولد، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی، دوربین سه‌گانه در بخش پشتی گوشی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمر ساعتی و شارژر ۲۷ واتی، در ردمی K20 پرو پرمیوم نیز قرار دارد. نسخه پایه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی، قیمتی معادل 380 دلار دارد. بهای نسخه 8+512 گیگابایتی، معادل 422 دلار است و گران‌ترین نسخه با 12+512 گیگابایت حافظه، در ازای مبلغ 450 دلار به فروش می‌رسد. گوشی جدید برند ردمی از اول مهر (23 سپتامبر) قابل خریداری خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام.
    من سایت خوب شما رو همیشه دنبال میکنم. خوبیش اینه فروشگاه نیستید میشه به حرفتون اعتماد کرد
    قصد خرید این گوشی رو دارم . برای عکاسی توصیه میکنید؟
    هرچی گشتم فقط موبوتل موجود داره و همیشه هم قیمتش بالاست ماشاله.
    توصیه میکنید؟

    1. سلام
      خرسندیم از اینکه سایت ما را دنبال می کنید. این گوشی با مشخصاتی که داره، گزینه مناسبی است. ولی این گوشی در چین عرضه شده، پیشنهاد می کنم کمی منتظر بمانید که به طور رسمی وارد بازار شود. این سایت، گوشی رو بدون ریجستری می فروشه و باید برای ثبت ریجستری هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

      1. ممنونم از جوابتون.
        اره میدونم مشکل رجیستری هست.
        فروشگاه بارسل تعدادی از محصولات شیائومی رو رجیستر شده میفروشه ولی موبوتل بدون رجیستر میده.
        گیریم کردیم بخدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا