کانن به تازگی از نسل جدید دوربین میان رده بدون آینه خود با نام EOS M200 رونمایی کرده که با چندین قابلیت جدید جانشین دوربین EOS M100 محسوب می شود. دوربین M200 از یک سنسور 24.1 مگاپیکسلی APS-C و پردازشگر تصویر جدید Digic 8 استفاده می کند. یکی از قابلیت های جدید این دوربین در مقابسه به نسل قبلی امکان ضبط ویدیو با کیفیت 4K و نرخ 24 فریم بر ثانیه بوده و قابلیت دیگر سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل با قابلیت تشخیص چشمان سوژه است.

به گفته کانن، دوربین M200 مناسب برای کاربرانی است که علاقه مند دوربینی کمی بهتر از گوشی هوشمند هستند. این دوربین به لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته و چینش دکمه ها، ابعاد کوچک و نمایشگر بیرون کشویی سلفی دست نخورده باقی مانده اند. نمایشگر لمسی که قابلیت چرخش 180 درجه ای را داشته و می توان به قسمت های مختلف دوربین دسترسی پیدا کرد.

حسگر دوربین EOS M200 مشابه حسگر دوربین EOS M100 بوده و همین عامل سبب شده تا عکس های فرمت خام (RAW) این دوربین همانند نسل قبل جزییات و دقت رنگ بالایی داشته باشند. همچنین فوکوس دوال پیکسل این دوربین، بخاطر دقت بالای آن برای هر دو گزینه عکسبرداری و فیلمبرداری بسیار مورد پسند است. نقاط فوکوس خودکار نیز از 49 به 123 افزایش پیدا کرده اند.

دوربین کانن EOS M200 توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 24p را دارد. لنز 45-15 میلیمتری این دوربین در حالت فیلمبرداری 4K به لنز 115-38 میلیمتری تبدیل می شود که از توانایی های آن برای تولید ویدیو بلاگ (Vlog) می کاهد. این دوربین قرار است از ماه اکتبر در رنگ های سفید و مشکی با قیمت 549 دلار به همراه لنز EF-M 15-45mm F4.5-6.3 IS STM عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *