کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس اعلام شدند

در جریان قسمت جدید برنامه State of Play، شرکت سونی از بازی های رایگان ماه اکتبر 2019 پلی استیشن پلاس پرده برداشت. دو بازی رایگان ماه آینده مشترکین پلی استیشن پلاس دو عنوان MLB The Show 19 از استودیو Sony San Diego و The Last of Us Remastered از ناتی‌داگ خواهد بود.

در حالی که شاید عناوین رایگان چند اخیر PlayStation Plus باب میل همه گیمرها نبوده، اما سونی آثار بزرگ و محبوبی را طی ماه اکتبر تقدیم مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس می کند. در همین راستا، این شرکت ژاپنی به مناسبت اعلام تاریخ انتشار دقیق بازی The Last of Us Part II در رویداد اختصاصی خود، نسخه ریمستر بازی پرطرفدار The Last of Us را در ماه اکتبر به صورت رایگان در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 4 قرار می دهد. اثری که با وجود گذشت بیش از پنج سال از عرضه آن، نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازی های انحصاری PS4 یاد می شود، بلکه برخی ها آن را بهترین اثر تاریخ برند پلی استیشن می دانند.

از طرفی MLB The Show 19 را می‌توان یک انحصاری تازه عرضه شده در نظر گرفت و تیم سازنده 5 پک مجانی نیز ماه آینده برای بازیکنان منتشر خواهد کرد. رایگان شدن بازسازی The Last of Us نیز منطقی به نظر می‌رسد چرا که دیشب از تاریخ عرضه نسخه دوم بازی رونمایی شد. MLB The Show 19 و  The Last of Us از تاریخ 1 اکتبر تا 4 نوامبر به صورت رایگان برای مشترکین پلی استیشن پلاس در دسترس قرار خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا