کنسول و بازی

تماشا کنید: نسخه جدید واقعیت مجازی بازی Medal of Honor معرفی شد

استودیوی Respawn Entertainment به تازگی دست به توسعه عنوان جدیدی از سری Medal of Honor زده است. این بازی که در سبک واقعیت مجازی و تیراندازی Medal of Honor: Above and Beyond نام دارد به صورت انحصاری در سال ۲۰۲۰ میلادی برای هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و برروی رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

این استودیو بازی را کاملاً براساس دنیای واقعیت مجازی (VR) طراحی کرده است و فقط هم هدست‌های آکیولس ریفت از آن سود خواهند برد و خبری از نسخه‌ های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نخواهد بود. این بازی  شما را به حال و هوای جنگ جهانی دوم در کنار شخصیت‌های نام آشنا از سری های قبلی این بازی خواهد برد.  این بازی شما را بیشتر به فضاهایی مانند اتاق‌ها، خیابان‌ها و یا زیردریایی‌هایی پر از نیروهای نازی دعوت می‌کند که برای کشتن شما چشم انتظارند.

اما برای این که شما پیش از آنها بتوانید به این دشمن غلبه کنید، لازم دارید تا به صورت کامل استراتژی و روش خود برای پیشروی در این بازی را برنامه‌ریزی کرده باشید؛ چرا که شما حتی دکمه‌ای برای تعویض خشاب نیز ندارید. شما باید تمام حرکات خودتان را به وسیله کنترلر لمسی Rift انجام دهید و مدام تغییر مکان بدهید، چرا که نیروهای دشمن همواره در حال حرکت به سمت موقعیت شما هستند.

پیتر هرشمن، کسی که داستان نسخه‌ی اول Medal of Honor را نوشته بود، یک‌بار دیگر به این مجموعه بازگشته است و هدایت تیم تولید نسخه‌ی جدید را برعهده دارد. او در این زمینه می‌گوید:

Medal of Honor اثری بود که بازیکن‌ها را با تلاش‌های قهرمانانه و فداکاری‌های عظیم سربازانی آشنا می‌کرد که سال‌ها قبل با دلاوری‌های خود باعث شدند نسل‌های بعدی به آزادی برسند. اکنون به‌لطف واقعیت مجازی، می‌توانیم بازیکن‌ها را به بهترین شکل ممکن در قالب سربازان جنگ جهانی دوم قرار دهیم و با کمک پلتفرم ریفت و حس طبیعی‌ای که از غرق شدن در دنیای واقعیت مجازی ارائه می‌دهد، داستان‌های خود را به‌شکلی بهتر از همیشه روایت کنیم و فداکاری‌های سربازان دوران جنگ را بیش‌ازپیش نمایش دهیم. گفت‌وگو با سربازان کهنه‌کار جنگ جهانی دوم امتیاز بسیار بزرگی برای ما بود و اجازه داد که این اثر را با بیشترین وفاداری و احترام نسبت به آن‌ها تولید کنیم؛ سربازانی که در ساخت این نسخه نقش پررنگی داشتند و اکنون با کمک آن‌ها می‌توانیم این رویداد تاریخی را به‌نوعی در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم که بیشتر از قبل درگیر آن شوند.

بازی Medal of Honor: Above and Beyond در سال ۲۰۲۰ برای دارندگان هدست‌های آکیولس ریفت منتشر خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا