صوتی و تصویری

تلویزیون وان پلاس TV به طور رسمی معرفی شد

وان پلاس سرانجام از تلویزیون هوشمند خود با نام OnePlus TV رونمایی کرد. این تلویزیون جدید دارای پنل 55 اینچی از نوع QLED است. این شرکت می گوید که این محصول جدید از “طراحی مینیمالیستی براق” با “صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه” بهره می برد.

وان پلاس تی وی از سیستم رنگ کوانتوم دات استفاده کرده و از دالبی ویژن و +HDR10 به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. این شرکت هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی این تلویزیون هوشمند منتشر نکرده است.  با این حال این شرکت چینی ادعا می‌کند که طیف رنگی وان‌پلاس تی وی بهترین نمونه در میان تلویزیون‌های QLED است.

هم‌چنین یک بلندگوی 8 واتی در این تلویزیون استفاده شده است که با توجه به پشتیبانی از سیستم دالبی اتموس، صدایی فراگیر را به همراه دارد. این بلندگو که در بخش پایینی تلویزیون قرار گرفته است، در هنگام استفاده باز شده و پس از خاموش کردن تلویزیون به پشت دستگاه جمع می‌شود. علاوه بر این، تلویزیون وان‌پلاس TV از سیستم عامل اندروید TV بهره گرفته و امکان هماهنگ‌سازی با گوشی‌های وان‌پلاس و هم‌چنین استفاده از دو دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت وجود دارد.

مدیرعامل وان پلاس Pete Lau، نحوه کار با تلویزیون از راه دور به نمایش گذاشت، برای تجربه کار با تلویزیون شما می توانید از اپلیکیشن OnePlus Connect با قابلیت های پیشرفته استفاده کنید. در قاب پشتی پوششی وجود دارد که تمام پورت های اتصال معمولی را نشان می دهد. در حال حاضر وان پلاس، تلویزیون هوشمند خود را هند عرضه خواهد کرد. متاسفانه هنوز در مورد قیمت گذاری این محصول اشاره نکرده است. این شرکت سهم بزرگی در بازار تلفن هوشمند هند دارد و حالا قصد دارد محبوبیت خود را به اتاق نشیمن نیز گسترش دهد. گفته می‌شود این تلویزیون هوشمند در مناطقی از جمله آمریکای شمالی، چین و ارورپا نیز عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا