اپل برای دومین بار طی هفته اخیر، یک آپدیت جدید برای iOS 13 منتشر کرد تا بلکه بتواند از باگ‌ها و نواقص موجود در آن بکاهد. شب گذشته iOS 13.1.1 برای بیشتر محصولات اپل منتشر شد.

iOS 13.1.1 صرفا یک بروزرسانی کوچک برای رفع آخرین باگ‌های باقیمانده این سیستم‌عامل محبوب بوده و ویژگی خاصی را به آیفون یا آیپد اضافه نمی‌کند. شاید مهم‌ترین مشکلی که در این آپدیت رفع شده است، مشکلات امنیتی کیبورد‌های متفرقه بود که اطلاعات شخصی کاربران را به بیرون درز می‌داد. همچنین این آپدیت از خالی شدن سریع باتری‌های آیفون نیز جلوگیری خواهد کرد و از این پس باید شاهد مصرف باتری متعادل باتری باشیم.

همچنین این آپدیت یک مشکل را برطرف می‌کرد که به گفته اپل می‌توانست مانع از بازگردانی آیفون از پشتیبان شود. مشکل دیگری که بر توانایی دستیار صوتی Siri در تشخیص درخواست‌ها بر روی گوشی‌های جدید iPhone 11, iPhone 11 Pro and iPhone 11 Pro Max می‌شد رفع شده است.

اپل هم اکنون نیز در حال بررسی اشکالات دیگر نسخه 13 بوده و انتظار می رود که بروزرسانی آینده این سیستم عامل یعنی iOS 13.2، باعث بهبود عملکرد گوشی و جلب رضایت مصرف کننده ها شود. برای نصب iOS 13.1.1 کافی است به مسیر Settings -> General -> Software Update بروید. حجم حافظه آزاد مورد نیاز برای نصب iOS 13.1.1 به نگارش فعلی نصب شده بر روی دستگاه بستگی دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *