موبایل و تبلت

بلکین از داک متحرک جدید Stand Pro برای آیفون رونمایی کرد

بلکین یک داک شارژ بی‌سیم جدید عرضه کرده که می‌تواند یک ترفند منظم را انجام دهد: می‌تواند بچرخد و کج شود تا هنگام حرکت در اتاق شما را ردیابی کند. به گفته این شرکت، Auto-Tracking Stand Pro این کار را با بهره‌برداری از چارچوب DockKit اپل انجام می‌دهد که به آن اجازه می‌دهد مستقیماً بدون نیاز به برنامه متفرقه به آیفون متصل شود.

Stand Pro از موتور برای چرخش 360 درجه در اطراف پایه خود استفاده می کند، در حالی که در بازوی MagSafe تا 90 درجه می چرخد. هنگامی که یک آیفون 12 یا جدیدتر را متصل می کنید، از طریق NFC به پایه متصل می شود و با هر اپلیکیشن دوربین از جمله فیس تایم، اینستاگرام و مایکروسافت تیمز کار می کند. سپس، هنگامی که در حال تماس با کنفرانس هستید یا در حال انجام شبکه های اجتماعی هستید، به طور خودکار تلفن را به اطراف حرکت می دهد تا شما را در کادر نگه دارد (بسیار شبیه Osmo Pocket 3 DJI).

این همچنین یک پایه شارژر است که از شارژ سریع بی‌سیم تا 15 وات پشتیبانی می‌کند و به دیوار وصل می‌شود (همچنین می‌تواند برای حدود پنج ساعت استفاده با باتری کار کند). به راحتی می توان ردیابی را از طریق یک دکمه غیرفعال کرد تا زمانی که می خواهید شارژ کنید مانند یک دیوانه شما را دنبال نکند و یک LED نشان می دهد که آیا ردیابی در حال حاضر فعال است یا خیر.

بلکین همچنین تعدادی شارژر دیگر را در نمایشگاه CES 2024 عرضه کرد. یکی از آنها که احتمالاً محبوب خواهد بود پایه مغناطیسی 150 دلاری BoostCharge Pro 3-in-1 (موجود در بازار) بوده که با آخرین استاندارد شارژ Qi2 ارتقا یافته است. همانند نسخه قبلی، به شما امکان می‌دهد آیفون، واچ سری 7 یا بالاتر و هدفون‌های بی‌سیم خود را همزمان شارژ کنید. این شرکت همچنین پاوربانک مغناطیسی BoostCharge Pro جدید مجهز به Qi2 را با قیمت پایه 40 دلار برای نسخه 2500 میلی آمپر ساعتی معرفی کرد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا