سخت افزار

ریزر از میکروفون Seiren Emote با قابلیت پخش ایموجی معرفی کرد

ریزر به تازگی از میکرفون هوشمند خود با قابلیت پخش ایموجی موسوم به Seiren Emote رونمایی کرد. این اولین میکروفون حرفه‌ای است که به استریمر‌ها اجازه می‌دهد حال و هوای جالب‌تری را از طریق نمایش ایموجی‌ها برای بینندگان خود پدید آورند. گجت جدید Seiren Emote شکلک‌هایی که روی صفحه‌نمایش تعبیه شده روی میکروفون نمایش داده می‌شود را با اتفاقاتی که در حین استریم به وقوع می‌پیوندد، هماهنگ می‌کند. مهم‌ترین قسمت این محصول جدید، صفحه‌نمایش ۸ بیتی LED روی آن است که از موتور Emote Engine خود شرکت ریزر قدرت می‌گیرد.

این موتور، شکلک‌های نمایش داده شده روی صفحه‌نمایش را با فعل و انفعالات مخاطب‌های استریم هماهنگ می‌کند و بسته به دریافت هشدار، پیام‌های متنی، یا هنگامی که کسی کانال را دنبال می‌کند و نیز هنگام دریافت کمک مالی و غیره شکلک خاصی را نمایش می‌دهد. بدین ترتیب استریمر‌ها می‌توانند آزادانه از این شکلک‌های از پیش تعیین شده استفاده کنند یا آن‌ها را به دلخواه خود تغییر دهند. ریزر میکروفون سایرن ایموت را به پشتیبانی از Streamlabs و XSplit مجهز کرده تا کاربران بتوانند از طریق استریم در توییچ و میکسر، ایموجی‌های مربوطه را نیز نمایش دهند. این میکروفون با دستگاه‌های ریزر که از سیستم نورپردازی کروما استفاده می‌کنند نیز سازگار است. در نتیجه کاربران می‌توانند نورپردازی تجهیزات خود را به صورت هماهنگ با این میکروفون در آورند.

ریزر از الگوی هایپر کاردیو برای این میکروفون استفاده کرده است که نسبت به میکروفون‌های معمولی با الگوی کاردیو، توانایی بهتری در حذف محیط اطراف دارند. همچنین پوشش ضد شوک، بینندگان را از صداهای ناگهانی استریمر‌ها حفظ خواهد کرد. پایه مخصوص میکروفون سایرن ایموت از نوع شاخ گوزنی بوده و استریمر‌ها را در تنظیم موقعیت دلخواه میکروفون یاری می‌کند.

در زمان عرضه Seiren Emote، کاربران می‌توانند از ۱۰۰ شکلک ثابت یا متحرک پیش‌فرض استفاده کرده یا تصاویر ثابت و متحرک ۸ بیتی خود را به کمک نرم‌افزار کمکی Razer Streamer بارگذاری کنند. این نرم‌افزار کمکی خود تصاویر بارگذاری شده را به صفحه نمایش ۸ در 8 Seiren منتقل می‌کند. این نرم‌افزار دارای بخش‌هایی برای ویرایش شکلک و کتابخانه شکلک‌ها که تصاویر بارگذاری شده را در خود نگه می‌دارد، می‌باشد و همچنین بخش دیگری نیز برای کنترل محرک‌ها خواهد داشت؛ یعنی کاربران می‌توانند مشخص کنند که کدام شکلک هنگام وقوع کدام رویداد نمایش داده شود. میکروفون سایرن ایموت قرار است در ۳ ماه چهارم سال ۲۰۱۹ و با قیمت ۱۸۰ دلار در اختیار استریمر‌های قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا