دوربین های دیجیتال

سونی نسل جدید دوربین آلفا A9 II را معرفی کرد

سونی روز گذشته نسل جدید دوربین پرچمدار A9 را موسوم به A9 II را رونمایی کرد. مدل جدید تغییرات چندانی در مشخصات کلی نسبت به نسل قبل ندارد و همچنان سنسور فول فریم 24 مگاپیکسلی چشم پرقدرت این دوربین است، اما سرعت عکاسی آن در حد غیرقابل باوری افزایش پیدا کرده است. سونی A9 II قادر است به صورت پیاپی در یک ثانیه 20 تصویر به ثبت برساند. این موضوع باعث شده تا دوربین جدید سونی در شرایطی مانند عکاسی اسپرت یا عروسی گزینه بسیار مناسبی باشد.

همچنین شاتر مکانیکی این دوربین نیز ارتقا یافته و حالا توانایی ثبت عکس با سرعت 10 فریم بر ثانیه را داراست. این موضوع باعث می‌شود تا عکاسانی که از فلش‌های همزمان استفاده می‌کنند یا در محیط‌هایی با نورهای سوسو زننده به عکاسی می‌پردازند، کمک بزرگی خواهد بود. مشخصات دیگری نیز هستند که A9 Mark II را با A7R IV در یک سطح قرار داده است. از جمله آنها می‌توان به لرزشگیر داخل بدنه، بهبود مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و رابط کاربری نمایشگر لمسی اشاره کرد. همچنین سونی ادعا می‌کند که فوکس خودکار این دوربین نیز به لطف الگوریتم جدید آن بسیار بهبود داشته است.

دوربین A9 II در زمینه اتصالات نیز بهبودهای چشمگیری پیدا کرده است. این دوربین حالا دارای اتصال اترنت گیگابایتی در کنار یک پورت USB-C نسخه 3.2 است. علاوه‌براین حالا از شبکه وای فای 5 گیگاهرتز به همراه باند 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند که امکان اتصال بیسیم به لپ تاپ را هنگام عکسبرداری فراهم می کند. A9 II از نوامبر امسال با قیمت 4500 دلار تنها برای بدنه بدون لنز عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا