شرکت اپل به تازگی طی فراخوانی از کاربران خواسته تا به منظور رفع مشکل باتری آیفون 6 اس پلاس و نسخه 4.7 اینچی آن، تلفن هوشمند خود را به نزدیک‌ترین اپل استور رسمی تحویل دهند.

اپل با تایید این موضوع و در واکنش به این گزارش‌ها اعلام کرد کرد که تنها مدل‌هایی از این دو گوشی با این مشکل مواجه شدند که بین اکتبر 2018 تا آگوست 2019 تولید شدند. این امکان برای کاربران فراهم شده تا با ورود به وب‌سایت اپل و وارد کردن شماره سریال آیفون 6 اس یا آیفون 6 اس پلاس خود، از وجود این نقص در دستگاه خود مطلع شوند.

اگر شماره سریال گوشی کاربر با این مورد مطابقت داشته باشد، اپل از طریق فروشگاه خود، سرویس پستی یا یک عرضه‌کننده‌ی مجاز خدمات اپل، اقدام به سرویس‌دهی به دستگاه‌های آسیب‌دیده استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین می‌گوید، کاربرانی که برای تعمیر مشکل هزینه‌ای از جیب پرداخت کرده‌اند، می‌توانند درخواست بازپرداخت کنند. با وجود این، تمام این پیشنهاد‌ها تنها تلفن‌هایی را پوشش می‌دهد که طی دو سال اخیر خریداری شده‌اند.

اپل همچنین یک شرط دیگر برای ارائه خدمات سخت افزاری به کاربران این سری از تلفن‌های هوشمند نیز در نظر گرفته است که بر اساس آن تنها در صورتی امکان دسترسی به این خدمات وجود دارد که دستگاه به خاطر مشکل باتری امکان روشن شدن را نداشته باشد.

اپل در گذشته برنامه‌های تعمیراتی مشابهی را برای محصولات خود ارائه داده است؛ به‌عنوان مثال، لپ‌تاپ‌های مک با صفحه کلید پروانه‌ای هم برنامه‌ی تعمیر مشابهی را تجربه کرده‌اند. آیفون 6S و 6S پلاس در حال حاضر قدیمی‌ترین آیفون‌هایی هستند که توسط آخرین نسخه نرم‌افزاری اپل، iOS 13، پشتیبانی شده‌اند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *