براساس گزارشات، به نظر می رسد که هواوی مشغول ساخت گوشی هوشمند پی اسمارت پرو است. در همین راستا، به تازگی مشخصات فنی پی اسمارت پرو در لیست وب‌سایت اندروید اینترپرایز مشاهده شده است. گوگل دارای یک لیست رسمی است که گوشی‌های پیشنهادی این کمپانی برای استفاده‌های سازمانی در آن قرار می‌گیرد.

بر پایه اطلاعات اندروید اینترپرایز، گوشی Huawei P smart Pro دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه است. همچنین این گوشی از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. لیست مذبور تصویری از نمایی جلویی گوشی را هم در خود دارد. متأسفانه هیچ گونه اطلاعات بیشتری یافت نمی‌شود.

اندازه صفحه‌نمایش نیز قابل توجه است، زیرا هواوی پی اسمارت از یک نمایشگر 5.65 اینچی بهره می‌برد اما این تلفن مجهز به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی خواهد بود. مدل قدیمی این تلفن نیز از پردازنده Kirin 659 استفاده می‌کرد و احتمال می‌رود که فرزند جدید این خانواده از چیپست اختصاصی هواوی با نام Kirin 812 برای پردازش اطلاعات استفاده کند.

با توجه به حاشیه بسیار ناچیز صفحه نمایش، احتمالاً P smart Pro همانند Honor 9X و 9X Pro از دوربین سلفی کشویی بهره می‌برد که به بیرون می‌جهد. احتمالاً طی چند هفته پیش رو شاهد معرفی رسمی گوشی P smart Pro هواوی و  انتشار مشخصات کامل آن خواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *