سرانجام پس از شایعات، اوپو از پرچمدار جدیدش یعنی Reno Ace با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و دوربین چهارگانه رونمایی کرد. این گوشی با مشخصات یک گوشی بالارده واقعی اما با قیمت پایین‌تر از پرچمداران کره‌ای و آمریکایی روانه بازار خواهد شد.

ظرفیت باتری این دستگاه 4000 میلی آمپرساعت است و از شارژر 65 واتی SuperVOOC Flash Charge پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در کمتر از 30 دقیقه باتری را شارژ کند. این شارژر تنها در مدت 5 دقیقه می‌تواند به اندازه 6 ساعت تماس گوشی را شارژ کند. این امکان با توجه به عرضه شارژر 65 واتی این گوشی فراهم شده که اوپو مدعی است کوچکترین شارژر موجود در بازار به لطفا استفاده از فناوری GaN Technology است. در عین حال شما امکان استفاده از شارژرهای معمول 18 واتی با فناوری کوئیک شارژ کوالکام با توجه به درگاه USB-C این گوشی خواهید داشت.

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل است. نسبت نمایشگر به بدنه آن 91.7 درصد است. نرخ رفرش آن 90 هرتز و نرخ نمونه‌گیری تاچ آن 135 هرتز می‎باشد. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام است که با 8/12 گیگابایت حافظه رم LPDDE4X و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.0 همراه خواهد شد. سیستم عامل این گوشی هم اندروید 10 بوده که با رابط کاربری ColorOS شخصی‌سازی شده است.

دوربین چهارگانه گوشی Reno Ace شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی به عنوان دوربین اصلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 و اندازه پیکسلی 0.8 میکرومتر به همراه قابلیت‌های فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر و لرزشگیر الکترونیکی تصویر، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 116 درجه‌ای،‌ سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی 5 برابری هیبریدی و در نهایت یک سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم است. ناچ قطره‌ای صفحه نمایش در قاب جلویی نیز میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

Reno Ace دارای بدنه‌ای شیشه‌ای و قاب فلزی است. سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده. رنو ایس تجربه گیمینگ چهاربعدی را با تشخیص صحنه‌های بازی و مرتعش کردن گوشی ارائه خواهد داد. گوشی Reno Ace در رنگ‌های آبی و مشکی و با قیمت پایه 449 دلار در نسخه 8/128 گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. نسخه 8/256 گیگابایتی این دستگاه 477 دلار قیمت خواهد داشت و نسخه 12/256 گیگابایتی آن 534 دلار. پیش‌فروش این گوشی از امروز آغاز شده و از 17 اکتبر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

اوپو همچنین یک نسخه ویژه از گوشی اوپو Reno Ace برای گرامیداشت 40 سالگی فرنچایز گاندام Gundam معرفی کرده که می‌توانید تیزر آن را در ویدیو بالا تماشا کنید. اوپو هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این نسخه ویژه اعلام نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *