شیائومی از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود با نام Mi Surface Display در دو اندازه 23.4 تخت و 34 اینچی منحنی رونمایی کرد. با معرفی این دو مانیتور، این شرکت اکنون به طور رسمی وارد حوزه ساخت مانیتور های گیمینگ شده است.

نسخه خمیده مانیتور گیمینگ شیائومی که با نام Mi Surface Display شناخته می‌شود، به یک صفحه نمایش غول پیکر 34 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 و رزولوشن 1440در 3440 پیکسل مجهز شده است و از نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند؛ همچنین به گفته شیائومی میزان خمیدگی صفحه نمایش این محصول 1500R است.

این مانیتور جدید به فناوری AMD Freesync مجهز شده و از طیف رنگ 121 درصد با استاندارد sRGB پشتیبانی می‌کند. پایه این مانیتور به شکلی طراحی شده است که کاربر می‌تواند سطح ارتفاع صفحه نمایش را تنظیم کند و حتی آن را در زوایا دلخواه بچرخاند. صفحه نمایش این محصول توسط سامسونگ تولید می‌شود و تا 3 سال توسط شیائومی گارانتی می‌شود. این مانیتور گیمینگ با قیمت 352 دلار فروخته می‌شود.

شیائومی در کنار مانیتور گیمینگ 34 اینچ خود از یک مانیتور 23.8 اینچی با نام Mi Display رونمایی کرد که به صفحه نمایش تخت مجهز شده است. این مانیتور به صفحه نمایش فول اچ‌دی با زاویه دید 178 درجه مجهز شده است.

طراحی این مانیتور مانند سایر مانیتورهای معمولی بازار است و مانند اکثر آن‌ها دکمه کنترل آن در زیر پنل صفحه نمایش قرار گرفته است. این مانیتور بر روی یک پایه استوانه‌ای قرار گرفته است که قابلیت تنظیم زاویه را به کاربران می‌دهد.شیائومی برای این مانیتور 23.8 اینچی قیمت 98 دلار را در نظر گرفته است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *